منچسترسیتی -لیورپول/ نبرد تمام عیار در صدر جدول لیگ انگلیس

منچسترسیتی -لیورپول/ نبرد تمام عیار در صدر جدول لیگ انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با دیدار حساس لیورپول و منچسترسیتی آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، این دو تیم قرار است از ساعت ۱۶ در ورزشگاه اتحاد به قضاوت کریس کاوانا به مصاف هم بروند. تیم منچسترسیتی در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و با ۲۸ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و لیورپول با یک امتیاز کمتر و ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد. در ۲۷ تقابل اخیر این دو تیم لیورپول صاحب ۱۵ برد و منچسترسیتی صاحب ۱۰ برد شده اند در حالی که فصل گذشته در همین ورزشگاه سیتیزن ها یک شکست تحقیرآمیز به لیورپول تحمیل کردند و این تیم را با نتیجه ۴-۱ شکست دادند.

از لحاظ میانگین گلزنی در هر بازی منچسترسیتی تیم نخست در بین کل ۲۰ تیم جدول با میانگین ۲.۷ گل در هر بازی است و لیورپول با ۲.۴ گل در رده سوم قرار دارد. هر دو تیم در این دیدار مصدومین زیادی را خواهند داشت که مهم ترین نفرات غایب لیورپول شامل اندرو رابرتسون و کورتیس جونز و تیاگو هستند و مطرح ترین نام های غایب ترکیب منچسترسیتی نیز شامل جان استونز ، کوین دی بروینه و متئو کواچیچ‌ هستند هرچند حضور ناتان آکه و متئوس نوینز نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تساوی این دو تیم بیشتر از همه تیم آرسنال میکل آرتتا را خوشحال خواهد کرد زیرا این تیم با ۲۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر از لیورپول تیم سوم جدول است و تقسیم امتیازات دو تیم و برتری آرسنال میتواند توپچی ها را به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برساند.

۱۰۰۹