گوستاوو واگنین کاپیتان اشتباهی تراکتور!

گوستاوو واگنین کاپیتان اشتباهی تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - پس از خروج شجاع خلیل‌زاده از ترکیب، گوستاوو واگنین درحالی که نباید بازوبند را بر بازو می‌بسته، این کار را انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، بحث بستن بازوبند در تراکتور این فصل از ابتدا خبرساز بوده است. تیم تبریزی پس از جدایی به یکباره همه نفرات باتجربه نظیر مهدی کیانی، محمدرضا اخباری، هادی محمدی و محمد عباس‌زاده تهی از بازیکن باتجربه شد و شجاع خلیل‌زاده بازوبند کاپیتانی را به عنوان بازیکنی ملی‌پوش و باسابقه بر بازو بست.

در حالی که ابتدای فصل محمد قنبری و محمد آقاجانپور باتوجه به سابقه بیشتر نسبت به سایر بازیکنان در بازی‌های دوستانه در نبود شجاع، بازوبند را بر بازو بستند؛ در بازی با شمس‌آذر که خلیل‌زاده محروم بود این ریکاردو آلوز بود که به عنوان کاپیتان وارد زمین شد تا مشخص شود ستاره پرتغالی کاپیتان دوم تی‌تی‌هاست.

با این حال در بازی دیروز با فولاد در حالی که ریکی محروم بود و شجاع تعویض می‌شد، به نظر می‌رسید بازوبند به محمد قنبری واگذار شود که برخلاف این تصور گوستاوو واکنین در دقایق کوتاه تا انتهای بازی بازوبند را بر بازو بست.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که کسی این انتظار را نداشت و‌ مورد پرسش خبرنگاران از گوستاوو و خلیل‌زاده هم قرار گرفت. هافبک برزیلی در این رابطه پاسخ شفافی نداد و مدعی شد که ضربه آزاد مهمی زده می‌شده و مهم نیست چه کسی کاپیتان باشد و همه این تیم را رهبری می‌کنند.

شجاع خلیل‌زاده هم ضمن اینکه اذعان داشت بازوبند یک تکه پارچه است، مدعی شد کاپیتان سوم تیم محمد قنبری است و البته خود قنبری هم در صحبت‌های خود اظهار داشت که حواسش نبوده و اشتباهی در این زمینه رخ داده تا گوستاوو در دقایقی کاپیتان اشتباهی تیمش باشد!

1997