هشدار به سپاهان؛ مراقب این بازیکن باشید!

هشدار به سپاهان؛ مراقب این بازیکن باشید!

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم نیروی هوایی عراق سومین گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیاست.

به گزارش فوتبالی، هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا فردا آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس برای فوتبال ایران، تیم سپاهان اصفهان از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم نیروی هوایی عراق خواهد بود. 

بازی رفت دو تیم که در هفته اول مسابقات و در عراق برگزار شد با تساوی دو بر دو پایان یافت. سپاهان در آن بازی ابتدا گل خورد سپس دو گل زد و پیش افتاد اما در دقیقه 88 گل تساوی را دریافت کرد و پیروزی را از دست داد.

هر دو گل تیم عراقی را «علی جاسم» مهاجم 19 ساله تیم نیروی هوایی زد. اولی را در دقیقه 26 و دومی را در دقیقه 88. این دو گل نشان داد علی جاسم چه مهاجم خوبی است و چه قابلیت‌هایی دارد.

جاسم در بازی هفته دوم لیگ قهرمانان هم گل زد. در بازی با آلمالیق و در ازبکستان گل اول تیمش را وارد دروازه میزبان کرد. این بازی در نهایت با برتری دو بر یک نیروی هوایی تمام شد.

در بازی سوم و در عربستان، تیم الاتحاد با یک گل نیروی هوایی را برد اما در بازی برگشت تیم عراقی جبران مافات کرد و با دو گل پیروز شد. گل اول این بازی را هم جاسم زد!

در حال حاضر فقط تالیسکای 6 گله و میتروویچ و لابای 5 گله در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از جاسم گل زده‌اند. این برای یک بازیکن جوان 19 ساله دستاورد بسیار بزرگی است.

بدون شک او بهترین بازیکن تیم نیروی هوایی است و می‌تواند در بازی فردا سپاهان را به دردسر بیندازد. ژوزه مورایس باید مدافعان سپاهان را برای مهار این بازیکن خطرناک توجیه کند.

عملکرد خوب جاسم باعث شده است که خسوس کاساس سرمربی تیم ملی عراق او را به اردوی تیم ملی هم دعوت کند. او حتی در دو بازی اخیر تیم ملی عراق در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 هم بازی کرده است اما فعلا نتوانسته برای تیم ملی گل بزند.

درخشش او باعث شده طرفداران فوتبال در ایران شوخی‌های جالبی درباره او بکنند. مثلا این که آمار و فیلم گل‌های او را منتشر می‌کنند و از مدیر باشگاه‌شان می‌خواهند او را جذب کند!

عراق در سال‌های گذشته هم چند فوتبالیست مستعد داشت که به نظر می‌رسید آینده بسیار خوبی داشته باشند اما هیچ کدام به سطوح بالای فوتبال نرسیدند. شاید علی جاسم بتواند این طلسم را بشکند و در آینده نزدیک به تیم‌های بزرگ‌تری بپیوندد.

1359