سنگ تمام آقای خاص برای سردار؛ آزمون را دوست دارم!

سنگ تمام آقای خاص برای سردار؛ آزمون را دوست دارم!

پایگاه خبری فوتبالی- در اقدامی جالب ژوزه مورینیو از سردار آزمون حسابی تعریف و تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، سردار آزمون که در تابستان سال جاری با انتقالی قرضی از بایرلورکوزن  به رم ایتالیا پیوست تا مسیر جدیدی را در دوران فوتبال حرفه ای خود تجربه کند حالا حسابی توانسته در دل ژوزه مورینیو جا باز کند.

آزمون که در تیم ملی هم عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و توانسته در بازی های اخیر ایران عصای دست امیر قلعه‌نویی باشد در بازی امشب تیمش مقابل اودینزه و در حضور 27 دقیقه‌ای که در زمین مسابقه داشت توانست مثمرثمر واقع شود و بر روی گل دوم رمی‌ها تاثیرگذار باشد.

در پایان جدال با اودینزه که با برتری 3 بر یک رم خاتمه یافت ژوزه مورینیو درباره ستاره ایرانی تیمش چنین جمله‌ای را بر زبان آورد که "آزمون مشخصات بازیکنی را دارد که من دوستش دارم ولی او برای تبدیل شدن به بازیکن مورینیو چیزی را در فاز انتقال به دفاع کم دارد"

مورینیو که خودش از سرآمدترین سرمربیان جهان فوتبال به شمار می‌آید کیفیت سومین گلزن برتر تیم ملی ایران را دیوانه‌کننده دانست و اذعان داشت که برای آمادگی بیشتر و همچنین رسیدن او به سطح انتظارات او را بر روی نیمکت می‌نشاند.

آزمون تابدینجای کار برای رم در سری آ در 8 مسابقه و بیشتر به عنوان یار تعویضی به میدان رفته و توانسته آمار یک گل زده را از خود برجای بگذارد.

9098