کولینا و حمایت از داوران در مقابل هجمه ها علیه VAR

کولینا و حمایت از داوران در مقابل هجمه ها علیه VAR

پایگاه خبری فوتبالی- پیرلوئیجی کولینا رئیس اتحادیه داوران فیفا، سوء استفاده از داوران را در نشست IFAB در مورد VAR محکوم کرد.

به گزارش فوتبالی ، طبق گزارش نشریه استاندارد، IFAB در حال بررسی گسترش پوشش VAR در فوتبال است که شامل ضربات کرنر، ضربات آزاد و کارت زرد دوم شود. گروه کاری VAR فیفا در حال بررسی است که آیا کمک داوران ویدیویی می توانند به طور بالقوه با مسئولیت های بیشتری برای افزایش دقت تصمیم گیری استفاده شوند یا خیر. اگرچه این تحولات در جلسه روز سه شنبه IFAB در لندن در دستور کار قرار گرفت، اما قابل درک است که هیچ تصمیمی در مورد تغییرات تا مجمع عمومی سالانه در ماه مارس اتخاذ نخواهد شد.بحث ها همچنین گسترش احتمالی VAR از سطوح پایه به فوتبال حرفه ای را پوشش داد.

محرومیت های جدید برای مقابله با نگرانی های فزاینده در مورد سوء استفاده و تجاوز به حقوق داور نیز در این جلسه بررسی می شود. این اتحادیه همچنین در نظر دارد رویکردی را فقط برای کاپیتان تیم ها برای تعامل با داوران اتخاذ کند و تعامل سایر بازیکنان با داور در زمین را محدود کند. پیرلوئیجی کولینا، رئیس داوران فیفا، نگران افزایش بدرفتاری با داوران است و معتقد است که این اتفاق ممکن است سرطانی باشد که روح فوتبال را از بین می برد.به روز رسانی قوانین موجود خطای هند نیز در دستور کار این جلسه بود. مجازات خطاب هند ناخواسته در شرایطی که بازیکن فرصت گلزنی را از دست داده است به جای کارت قرمز با کارت زرد در نظر گرفته شده است.

۱۰۰۹