دلیل پاسخ منفی سرمربی سابق رئال مادرید به پیشنهاد 18 میلیونی الاتحاد

دلیل پاسخ منفی سرمربی سابق رئال مادرید به پیشنهاد 18 میلیونی الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد پس از اخراج نونو اسپیریتو سانتو به دنبال استخدام یک مربی بزرگ بود که با پیشنهادهایی نجومی به سراغ مربیان مختلف رفته بودند.

به گزارش فوتبالی، جولن لوپتگی سرمربی اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا یکی از گزینه های اصلی الاتحاد بود که با پیشنهادی نجومی به سراغ او رفته بودند اما این مربی پاسخ منفی به آنها داد تا به سراغ مارسلو گایاردو مربی آرژآنتینی بروند. 

حالا گزارشات حاکی از آن است که پیشنهاد الاتحاد به لوپتگی دستمزد سالانه هجده میلیون یورو بوده است، اماری شگفت انگیز که طبیعتا هیچ باشگاهی در اروپا حاضر به پرداخت مبلغی مشابه آن به مربی اسپانیایی نیست. اگر لوپتگی این پیشنهاد را می پذیرفت، به یکی از پردرآمدترین مربیان فوتبال دنیا تبدیل می شد.

با این وجود، لوپتگی این پیشنهاد را رد کرده است چرا که تصور می کند که همچنان باید در لیگ انگلیس کار کند. در حقیقت هر چند که لوپتگی در حال حاضر همچنان بدون تیم است، به این نتیجه رسید که بهتر است که منتظر پیشنهاد انگلیسی ها بماند و قید پیشنهاد نجومی الاتحاد را زد.

لوپتگی در تابستان تصمیم گرفت که ولورهمپتون را ترک کند. جولن در فصل گذشته به شکل معجزه آسایی مانع از سقوط این تیم شده بود اما مشکلات مالی ولوز و عدم خرید بازیکن توسط این تیم باعث شد تا او تصمیم به استعفا بگیرد. لوپتگی پیشنهادهای مختلفی از لیگ انگلیس دارد و شایعاتی در مورد حضورش در منچستریونایتد نیز مطرح است. 

written by: Sajjad Asadi Gharneh

نویسنده: سجاد اسدی

4125