خشمگین شدن هواداران اتلتیکو مادرید از دست بازیکن "خیانت‌کار" بارسلونا

خشمگین شدن هواداران اتلتیکو مادرید از دست بازیکن "خیانت‌کار" بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - سخنگوی کانون هواداران اتلتیکو مادرید ادعا کرد که ژائو فلیکس دیگر حق ندارد لباس این باشگاه را بر تن کند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از هفته پانزدهم رقابت های لالیگا، تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید و در استادیوم المپیک کمپانیس به مصاف هم رفتند که در نهایت، کاتالان ها با تک گل ژائو فلیکس به پیروزی رسیدند. نکته جالب این بازی، خوشحالی فلیکس بعد از زدن گل بود که باعث خشمگین شدن هواداران روخی بلانکوس شد. فلیکس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی از اتلتیکو به بارسلونا پیوست. فلیکس حتی پیش از بازی انتقادهایی از سبک بازی دیگو سیمئونه نیز کرده بود و گفت که می خواهد به فوتبالش در بارسلونا ادامه دهد. 

به نقل از سایت گل، آلبرتو گارسیا سخنگوی کانون هواداران اتلتیکو مادرید از رفتارهای فلیکس خسته شده و طی یک بیانیه اعلام کرد: "حالا، مشخص شد که او از کودکی طرفداران بارسلونا بود و به گونه ای خوشحالی بعد از گل انجام داد که انگار قهرمان جام شده اند. این دومین گلش در لالیگا بود و به نظر نمی رسد که فصل خوبی را می گذارند. این حرکتش، بی احترامی به هوادارانی است که همیشه با او به محبت رفتار کرده اند. او لیاقت پوشیدن پیراهن اتلتیکو را ندارد و ارزش های این باشگاه را درک نمی کند."

4416