ستاره جدید رئال مادرید چند گل در لیگ برزیل زد؟

ستاره جدید رئال مادرید چند گل در لیگ برزیل زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - این فصل از رقابت های لیگ برزیل هم به پایان رسید و پالمیراس موفق شد قهرمان این دوره از بازی ها شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از بازیکنان ویژه ای که پالمیراس دارد، اندریک است. این بازیکن که توسط باشگاه رئال مادرید خریداری شده است، قرار است که برای فصل آینده به مادرید بیاید و در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرد. این مهاجم برزیلی در سال 2023 در سری آ برزیل موفق شد 11 گل به ثمر برساند و عنوان قهرمانی را هم به دست بیاورد. او در بازی آخر پالمیراس در لیگ برزیل که با تساوی یک بر یک مقابل کروزیرو تمام شد، تک گل تیمش را به ثمر رساند.

اندریک به طور کلی در لیگ برزیل در سال 2023 میلادی، در هجده بازی از ابتدا درون ترکیب تیمش قرار گرفت. این آمار برای یک بازیکن هفده ساله آمار بسیار خوبی به حساب می آید و نوید آینده ای درخشان را می دهد. البته او باید مراقب باشد که درگیر حاشیه ها نشود چرا که بار ها پیش آمده که بازیکنان برزیلی دوران حرفه ای خود را به خاطر حاشیه های مختلف و غیر ضروری نابود کرده اند.

رئال مادرید روی این بازیکن سرمایه گذاری کرده است و این بازیکن با قهرمانی هایی که در برزیل به دست آورده است، با ذهنیت قهرمانی به رئال مادرید می آید.

1470