نساجی یک - استقلال خوزستان صفر/ خروج نساجی از بحران/ تیم پورموسوی داخل و خارج خانه نمی‌برد

نساجی یک - استقلال خوزستان صفر/ خروج نساجی از بحران/ تیم پورموسوی داخل و خارج خانه نمی‌برد

پایگاه خبری فوتبالی- نساجی در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان رفت و موفق شد با یک گل از سد میهمانش عبور کند.

هفته دوازدهم لیگ برتر

شنبه 18 آذر

نساجی - استقلال خوزستان - ساعت 15:00

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر

تیم داوری: حسین زیاری، قهرمان نجفی، حمید نادری، فرزاد منصوری 

ترکیب نساجی:

رشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، محمدرضا آزادی، محمود قائدرحمتی، نونو، محمدرضا ترابی، صابر حردانی، مرصاد سیفی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی و اسماعیل بابایی

ترکیب استقلال خوزستان:

حسین پورمحمدی، محمد طیبی، عظیم گوک، محمود مطلق زاده، حسن شوشتری، بهروز بارانی، جواد آقایی‌پور، امیر محکم‌کار، حسین ساکی، علیرضا خوش‌کفا و محمد حسین باصری

کارت زرد: 

حسین احمدی (۱۸) - امیرمحمد محکم‌کار (۵۹) استقلال خوزستان

کارت قرمز: -

شرح گل:

نساجی یک-استقلال خوزستان صفر  (دقیقه ۶۶-امیرمحمد هوشمند): 
خطای صورت گرفته به سود نساجی، توسط فرشید اسماعیلی زاده ارسال شد و در نهایت روی خروج اشتباه پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند با یک ضربه سر موفق به باز کردن دروازه حریف شد. 

نیمه اول: 

دقیقه ۱: نفوذ بازیکنان نساجی از سمت راست توسط حردانی، توپ را به دلگادو رساند اما ضربه این بازیکن از خط عرضی گذر کرد و خطر خاصی ایجاد نشد.

دقیقه ۱۰: پرتاب بلند جانملکی، در داخل محوطه جریمه با ضربه سر محمدرضا ترابی همراه شد که این ضربه خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: روی یک ضدحمله جواد آقایی پور با گذر از سمت چپ نساجی وارد محوطه جریمه شد و ارسالش با ضربه سر حسین ساکی همراه شد که در این بین بخت و اقبال با رشید مظاهری یار بود تا این توپ به تیرک دروازه برخورد کند.

دقیقه ۲۷: پاس در عمق محکم‌کار به آقایی پور رسید و این بازیکن از غفلت مدافعان این تیم نهایت استفاده را برد ولی ضربه‌اش جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۴۰: اشتباه حردانی، بازیکنان استقلال خوزستان را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد که رشید مظاهری با خروج خود این توپ را دور کرد.

دقیقه ۴۴: ضربه از راه دور و کم جان مطلق زاده به سادگی در اختیار مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۴۵+۲: در شرایطی که نونو دلگادو بازیکن نساجی روی زمین افتاده بود، بازیکنان استقلال خوزستان به حمله خود ادامه دادند اما راهی از پیش نبردند.

نیمه دوم:

دقیقه ۶۳: ضربه سهمگین و محکم حسین پاپی با پای چپ با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه مظاهری بیرون رفت.

دقیقه ۸۱: در یکی از موقعیت های خطرناک استقلالی‌ها، پس از دور شدن توپ در موج دوم حملات تیم استقلال، توپ را در چند قدمی دروازه به خوش کفا رسید که این مدافع پیش‌تاخته در باز کردن دروازه مظاهری ناکام ماند.

مشاهده خلاصه بازی

نساجی یک - استقلال خوزستان صفر

2636