پیام جالب همسر مسی برای همسر بکام پس از حضور در مراسم مجله «وگ»

پیام جالب همسر مسی برای همسر بکام پس از حضور در مراسم مجله «وگ»

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونلا روکوتزو همسر لیونل مسی روز جمعه در مراسم نشریه "وگ" در شهر میامی در کنار ویکتوریا همسر دیوید بکام حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی،  آنتونلا و ویکتوریا در این مراسم در کنار هم عکس گرفتند که البته همسر بکام در این مراسم برخی از محصولات برند شخصی خود یعنی VB را به نمایش گذاشت. النا گالرا، همسر سرجیو بوسکتس دیگر ستاره اینتر میامی نیز در این مراسم حضور داشت.

ویکتوریا که همسر دیوید بکام  مالک باشگاه اینتر میامی است، از زمان انتقال مسی و بوسکتس به اینتر میامی با همسران آنها یعنی آنتونلا و النا دوست شده است. روکوتزو تصویری از خودش و ویکتوریا در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:" تبریک به ویکتوریا بکام و مجله وگ. بهترین جین های دنیا را بپوشید." همسر مسی در پیامی در صفحه اینستاگرام ویکتوریا نیز نوشت:" تو واقعا الهام بخش هستی."

به زودی قرار است که لوییز سوارز دیگر ستاره سابق بارسلونا نیز به اینتر میامی ملحق شود و به چهارمین بازیکن سابق بارسلونا ملحق شود تا پس از مسی، بوسکتس و آلبا به تیم آمریکایی اضافه می شود. اینتر میامی به زودی تمرینات پیش فصل خود را برای فصل جدید آغاز می کند که بازیهای دوستانه این تیم برای فوتبالدوستان جذاب خواهد بود. شایعاتی در مورد تقابل اینتر میامی و النصر نیز مطرح شده بود که فعلا این خبر تایید نشده است.

4125