خداحافظی احساسی لوئیس سوارز با هوادارن گرمیو

خداحافظی احساسی لوئیس سوارز با هوادارن گرمیو

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس سوارز پیام خداحافظی احساسی را برای هواداران گرمیو به اشتراک گذاشت

به گزارش فوتبالی ، لوئیس سوارز چندی پیش به تیم اینترمیامی پیوست و برای آغاز فصل جدید MLS آماده می شود تا انتقالش به اینتر میامی را تکمیل کند.حالا که رقابت‌های لیگ برزیل به پایان رسیده است، سوارز آزاد است که گرمیو را ترک کند و زودتر از زمان توافق اولیه با این باشگاه به آمریکا برود تا بتواند با لیونل مسی در اینترمیامی هم تیمی شود. این بازیکن اروگوئه ای اکنون ویدئویی را در شبکه های اجتماعی از اتفاقات مهم خود با باشگاه گرمیو به اشتراک گذاشت، از استقبال باورنکردنی از او تا آخرین حضور خود در زمین که بسیار احساسی بود.

او در توضیح این عکس نوشت: "از همه هوادران گرمیو برای این سال زیبا بسیار متشکرم! هوادارن، بازیکنان، کادر مربیگری و مسئولان، شما را برای همیشه در قلب خود خواهم داشت."

سوارز فصل را با ۲۶ گل و ۱۷ پاس گل از ۵۳ بازی در تمامی رقابت ها به پایان رساند و جوایز بهترین بازیکن و بهترین مهاجم فصل لیگ برزیل را به دست آورد. گرمیو با دو امتیاز کمتر از پالمیراس که در آخرین روز فصل قهرمان شد، در رده دوم جدول سری آ برزیل قرار گرفت.سوارز به زودی توافق خود را با اینتر میامی نهایی خواهد کرد و به ایالات متحده می رود تا با هم تیمی های سابق در بارسلونا لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا هم تیمی شود.

۱۰۰۹