مرگ تاسف‌بار هوادار گرانادا در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو

مرگ تاسف‌بار هوادار گرانادا در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو

پایگاه خبری فوتبالی - در جریان بازی های هفته شانزدهم لالیگا، امروز تیم‌های گرانادا و اتلتیک بیلبائو از ساعت 18:45 دقیقه به وقت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار به دلیل فوت یکی از هواداران گرانادا ناتمام ماند.

به گزارش فوتبالی، به دلیل درگذشت یکی از هواداران در جریان دیدار گرانادا و اتلتیک بیلبائو بازی دو تیم در لالیگا ناتمام ماند. در دقیقه 17 مسابقه و درحالیکه اتلتیک بیلبائو با گل دقیقه شش ایناکی ویلیامز از حریف خود پیش بود، اونای سیمون، دروازه بان اتلتیک بیلبائو توسط تماشاگران از مشکل قلبی که برای یکی از هواداران به وجود آمده بود مطلع شد و بلافاصله داور بازی را صدا کرد تا این موضوع را به او اطلاع دهد. بازیکنان منتظر ماندند تا شاید این اتفاق بدون هیچ مشکلی تمام شود و بتوانند بازی را مجددا شروع کنند، اما بعد از گذشت دقایقی اعلام شد تا زمان رفع مشکل، بازی ادامه پیدا نخواهد کرد. با وجود اینکه کادر پزشکی تلاش خود را کردند تا جان این هوادار را نجات دهند، اما در نهایت داور مسابقه درگذشت این هوادار را تایید کرد و بازی به طور کامل لغو شد. هویت این هوادار هنوز منتشر نشده و فقط مشخص شده که این هوادار، از طرفداران تیم گرانادا بود. بنا بر اعلام رسمی لیگ اسپانیا زمان بازی مجدد گرانادا و بیلبائو به زودی اعلام خواهد شد.

در پی این اتفاق ناراحت کننده، لیگ اسپانیا در بیانیه ای رسمی درگذشت این هوادار را به خانواده و دوستان او و همچنین تمام طرفداران تیم گرانادا تسلیت گفت. باشگاه گرانادا و اتلتیک بیلبائو هم در ادامه به طور رسمی مراتب تسلیت و همدردی خود با خانواده و هواداران گرانادا را اعلام کردند.

1369