مشخص شدن گزینه رویایی کاسمیرو در صورت ترک منچستریونایتد

مشخص شدن گزینه رویایی کاسمیرو در صورت ترک منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک برزیلی در صورتی که قصد ترک منچستریونایتد را داشته باشد، مقصد رویایی خود را مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی، کاسمیرو در فصل گذشته در منچستریونایتد عملکرد درخشانی داشت  که در همه تورنمنت ها 51 بازی داشت و به تیمش به قهرمانی در جام اتحادیه کمک کرد اما در این فصل به همراه سایر بازیکنان نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد و شایعاتی در مورد آینده اش وجود دارد. 

گفته می شود که منچستریونایتد درها را به روی فروش کاسمیرو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز گذاشته است و شایعاتی در مورد جدایی او از اولدترافورد وجود دارد. حالا گفته می شود که مقصد رویایی این بازیکن، بایرن مونیخ است. 

ژرژ نیکولا خبرنگار برزیلی مدعی است که کاسمیرو خیلی دوست دارد که در صورتی که ژابی آلونسو هدایت بایرن مونیخ را به عهده بگیرد، خودش هم به این تیم برود. ژابی و کاسمیرو تجربه حضور در کنار هم در رئال مادرید را دارند.  

کاسمیرو البته تا سال 2026 با یونایتد قرارداد دارد. در حال حاضر بایرن هافبک هایی نظیر کیمیش و گورتسکا را در اختیار دارد اما کاسمیرو به واسطه تجربه اش می تواند به باواریایی ها ملحق شود و به آنها کمک کند.

البته در حال حاضر جدی ترین پیشنهادهای کاسمیرو از جانب باشگاه های عربستانی هستند. در واقع عربستانی ها آماده اند تا با پیشنهادهایی نجومی این بازیکن برزیلی را به خدمت بگیرند.

4125