رکورد ناامید کننده منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا

رکورد ناامید کننده منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد پس از شکست مقابل بایرن مونیخ، به رکوردی عجیب برای یک تیم لیگ برتری که در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش فوتبالی ، گل نیمه دوم کینگزلی کومان در اولدترافورد، پیروزی غول های آلمانی را در آخرین بازی مرحله گروهی تضمین کرد و منچستریونایتد را پس از پایان بازی به انتهای جدول گروه با تنها ۴ امتیاز از ۶ بازی فرستاد تا این تیم از لیگ قهرمانان اروپا جدا شود. منچستریونایتد در این فصل در مرحله گروهی ۱۵ گل دریافت کرد. طبق آمار وبسایت Opta، این رقم بیش از هر تیم لیگ برتری در یک دوره از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است. 

تنها رویال آنتورپ که آخرین بازی خود را در روز چهارشنبه انجام می دهد، در این دور به همین تعداد گل دریافت کرده است. در همین حال، Squawka می گوید که آنها اولین تیم انگلیسی هستند که در دو فصل با عنوان انتهایی گروه خود کار را به پایان رسانده اند. شیاطین سرخ در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ نیز همین کار را انجام داده بودند. منچستریونایتد در دیدار با بایرن مونیخ به پیروزی نیاز داشت و باید امیدوار می بود که کپنهاگن و گالاتاسرای با تساوی بازی را تمام کنند. در عوض، تیم دانمارکی موفق شد با نتیجه ۱-۰ مقابل تیم ترکیه ای پیروز شود و جایگاه خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها قطعی کند. تیم اریک تن هاگ در دو بازی متوالی شکست خورده است که یکی از آنها در دیدار آخر هفته مقابل بورنموث بوده است. آنها در هفته آینده نیز آزمون سخت دیگری را پیش رو دارند زیرا آنها به آنفیلد می روند تا به مصاف لیورپول بروند که در صدر لیگ برتر انگلیس قرار دارد و ۱۰ امتیاز از آنها جلوتر است.

۱۰۰۹