دوش گرفتن بازیکنان بارسلونا در ورزشگاه و زمین تمرین ممنوع شد!

دوش گرفتن بازیکنان بارسلونا در ورزشگاه و زمین تمرین ممنوع شد!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان بارسلونا حق دوش گرفتن در ورزشگاه و زمین تمرین خود را تا اطلاع ثانوی ندارند!

به گزارش فوتبالی، تیم ژاوی بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه 54 هزار نفری مونجوییک برگزر می کند چرا که ورزشگاه نیوکمپ در حال بازسازی است.  این ورزشگاه بین سالهای 1997 تا 2009 توسط باشگاه اسپانیول مورد استفاده قرار می گرفت و این ورزشگاه همچنان میزبان بازیهای خانگی بارسایی ها خواهد بود. 

ایالت کاتالونیا مدتهاست که با قحطی آب  مواجه است. در حقیقت بارش باران در اسپانیا از سپتامبر 2022 تا کنون به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و میانگین بارش 17 درصد کمتر از میانگین 30 ساله بوده است.  به همین خاطر مقامات ایالت کاتالونیا اقداماتی را برای کنترل شرایط در پیش گرفته اند. 

مقامات ایالت کاتالونیا اعلام کرده اند که قیمت قبض های مصرف آب به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می کند و میزان مصرف آب مجاز برای هر خانوار از 230 به 210 لیتر در روز کاهش پیدا می کند.  مقامات کاتالونیا هشدار داده اند که در ماه های اخیر به انتقال آب از طریق کشتی ها در ماه های اخیر نیاز خواهند داشت.

حالا به نظر می رسد که باشگاه بارسلونا نیز در ای باره تحت تاثیر قرار گرفته است. در حقیقت بازیکنان بارسلونا حق نخواهند داشت تا در استادیوم یا زمین تمرین خود دوش بگیرند تا این گونه در مصرف آب صرفه جویی شود.  داوید ماسکورت، وزیر اقدامات آب و هوایی، غذا و برنامه شهری کاتالونیا در این باره گفت:" کاری که بارسلونا باید انجام بدهد این است که جلوی دوش گرفتن را بگیرد. در حقیقت چه در ورزشگاه مونجوییک چه در زمین تمرین، دوش ها باید بسته شوند. این تجهیزات آب زیادی را مصرف کنند و ما باید این مصرف را کاهش بدهند."

4125