اعتراض رئیس جنجالی سابق فدراسیون اسپانیا به عادلانه نبودن حکم دادگاه

اعتراض رئیس جنجالی سابق فدراسیون اسپانیا به عادلانه نبودن حکم دادگاه

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا از اتهامات علیه خوپ در فینال جام جهانی زنان دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی ، روبیالس در این باره گفت که نباید به مسائل بی ارزش تنبیه می شد زیرا او پیروزی اسپانیا مقابل انگلیس در فینال جام جهانی فوتبال زنان را در ماه آگوست مثل سایرین جشن می گرفت. این مرد ۴۶ ساله این سوال را مطرح کرده است که چرا خورخه مارتین قهرمان موتورسیکلت پس از انجام حرکت مشابه در ماه گذشته مجازات نشده است.

روبیالس با حرکت عجیب خود پس از فینال جام جهانی زنان، جنجال برانگیخت و سه هفته بعد پس از انکار اولیه در برابر فشارها برای انجام این کار، از ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا استعفا داد. او از آن زمان با اتهاماتی مبنی بر رفتار نامناسب با برخی از بازیکنان انگلیس نیز روبرو شد که اسپانیا در فینال آنها را شکست داد. روبیالس به طور مداوم هرگونه تخلف را رد کرده است.روبیالس در مصاحبه ای در یوتیوب با آلویس پرز گفت: "آنها به خاطر ژست گرفتن من را به یک سال و نیم مجازات محکوم کردند. چند روز پیش یک قهرمان موتورسواری داشتیم که همین حرکت را انجام داد. شما صادقانه معتقدید که وزیر امور خارجه به این موضوع اشاره خواهد کرد یا اینکه او را تحریم خواهند کرد. نه این اتفاق نخواهد افتاد."

فیفا روبیالس را به مدت سه سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم کرده است و او در حال حاضر توسط دادستان عمومی اسپانیا به اتهام آزار جنسی تحت بازجویی قرار دارد.

۱۰۰۹