ژاوی به عنوان سرمربی چه عملکردی در زمین والنسیا داشته است؟

ژاوی به عنوان سرمربی چه عملکردی در زمین والنسیا داشته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه مستایا قرار است که بارسلونا و والنسیا در هفته هفدهم از رقابت های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت شاگردان ژاوی هرناندز چه عملکردی را از خودشان نشان می دهند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در شرایطی قرار دارد که بیش از همیشه به کسب پیروزی نیاز دارد چرا که آبی و اناری پوشان دو بازی اخیر را باخته اند و اکنون ژاوی هرناندز اگر در بازی مقابل والنسیا هم به پیروزی نرسد شرایط برای او بسیار دشوار تر و بحرانی تر خواهد شد.

البته ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بارسلونا عملکرد خوبی در زمین والنسیا یعنی در ورزشگاه مستایا داشته است. ژاوی یک بار در فصل 2021/22 به عنوان سرمربی بارسا در مستایا به مصاف والنسیا رفت و در نهایت موفق شد در آن بازی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد.

یک بار هم در فصل گذشته یعنی فصل 2022/23 بارسلونا با هدایت ژاوی به مصاف والنسیا در ورزشگاه مستایا رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

اگر اتفاق عجیب و غریبی نیفتد و تیم ژاوی بتواند عملکرد بازی های قبلی خود در ورزشگاه مستایا را تکرار کند، در این بازی هم باید به پیروزی برسد و سه امتیاز را بگیرد.

1471