واکنش اریک تن هاگ به شایعات اخراجش از منچستریونایتد

واکنش اریک تن هاگ به شایعات اخراجش از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی مدعی است که سران باشگاه منچستریونایتد کاملاً پشت او هستند و حمایت می کنند.

به گزارش فوبتالی، بعد از دو باخت متوالی به بایرن مونیخ و بورنموث در ورزشگاه الدترافورد، شیاطین سرخ از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و حتی نتوانستند راهی لیگ اروپا شوند و هواداران این تیم واقعا هفته بدی را سپری کردند. حالا روز یک شنبه، منچستریونایتد از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد مهمان لیورپول است و اخبار زیادی راجع به آینده نامعلوم تن هاگ در الدترافورد شنیده می شود. 

به نقل از سایت گل، اریک تن هاگ در کنفرانس خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت: "مدیران باشگاه از من حمایت کامل می کنند. آن ها این را به من گفته بودند. من روی برنامه خودم تمرکز کرده ام. دارم روی مشکلات تیم کار می کنم و به دنبال راهی برای بهتر کردن عملکرد انفرادی بازیکنانم دارم. این موارد، نگرانی های اصلی من هستند و فقط روی آن ها تمرکز کرده ام. نمی توانم به اخبار و شایعات گوش کنم چون فایده ای ندارد. الان در وضعیت بی ثباتی قرار داریم و من در تلاش هستم تا ترکیبی قدرتمند بسازم که برای مدت طولانی، در بالاترین سطح رقابت کند."

4416