احسان لشگری مربی تیم ملی کشتی آزاد شد

احسان لشگری مربی تیم ملی کشتی آزاد شد

پایگاه خبری فوتبالی- دارنده مدال برنز جهانی و المپیک، به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، احسان لشگری امروز در فدراسیون کشتی حضور یافت و جلسات هماهنگی را با محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برگزار کرد تا از فردا در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد حضور یابد.

نخستین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در المپیک و رقابت‌های جهانی طی روزهای ۲۷ آذرماه تا ۷ دی ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده (کمپ تیم‌های ملی) برگزار می‌شود.

در نخستین اردوی تیم ملی احسان امینی، مهدی تقوی، اباذر اسلامی، رضا افضلی و اکبر بهتری به عنوان کادر مربیگری تیم ملی معرفی شدند.

لشگری: به کشتی مدیون هستم

احسان لشگری دارنده مدال‌های برنز المپیک و جهان در مورد حضورش بعنوان مربی در تیم ملی کشتی آزاد گفت: به نظرم هر کشتی‌گیری به کشتی دین دارد و برایم مهم نیست که مربی اول یا پنجم باشم، بلکه برایم مهم است که به کشتی این کشور خدمتی کرده باشم.

وی افزود: به عنوان کسی که سال‌ها در کشتی و تیم ملی بوده تمامی تجربیاتم و در واقع هرچه در توان دارم را در خدمت کشتی و تیم ملی خواهم گذاشت.

لشگری در مورد اینکه آیا پیش از این تجربه مربیگری داشته یا خیر گفت: بله من در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ در تیم‌های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان به عنوان مربی حضور داشتم و پس از آن نیز مربی سازنده در باشگاه‌های قزوین در خدمت آینده‌سازان کشتی بودم.

وی تصریح کرد: البته زمان کارنامه افراد را مشخص می‌کند و بنده هم استثناء نیستم و با شناختی که همه از روحیه من دارند و با من کار کردند، احساس می‌کنم که می‌توانم کمکی هر چند کوچک به کشتی کشور کنم.

7474