آخرین راه حل مارتینز؛ من هم بازی!

آخرین راه حل مارتینز؛ من هم بازی!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فولاد همه کار کرد تا تیمش در بازی مقابل پیکان به گل برسد اما در نهایت موفق نشد تا نوار ناکامی‌ها را پاره کند.

به گزارش فوتبالی، فولاد با سرمربی اسپانیایی‌اش روزهای خوبی را نمی‌گذراند. این تیم که در چهار بازی قبلی نتوانسته برنده باشد به دنبال این بود تا با شکست پیکان که مثل خودش در شرایط تقریبا بحرانی قرار دارد این نوار ناکامی را پاره کند.

 در بازی با پیکان هم اما این اتفاق نیفتاد و یک تساوی صفر- صفر دیگر در کارنامه مارتینز ثبت شد. این تیم حتی آمار خوبی هم ثبت نکرد و فقط 2 شوت داخل چارچوب داشت و شاید خوش‌شانس بود که بازنده از زمین مسابقه خارج نشد. تیر دروازه هم به کمک مارتینز آمد تا او با یک امتیاز بتواند این بازی را ترک کند. البته او هم به اندازه هواداران از عملکرد بازیکنان ناراضی بود. فشار روی این مربی به قدری زیاد بود که به راهنمایی تیمش از کنار زمین اکتفا نکرد و در یک صحنه و در جریان بازی، وارد میدان شد تا شاید بتواند کمی بازیکنانش را به جلو هل داده و عملکرد بهتری داشته باشند.

 در نهایت اما تمام این کارها هم فایده‌ای نداشت و بازیکنان فولاد گلی به ثمرنرساندند. البته که فولادی‌ها به نیم‌فصل دوم و بهبود شرایط تیمشان امیدوارند.

4326