واکنش هافبک تیم ملی به مقایسه نسل خودش با بازیکنان 1998

واکنش هافبک تیم ملی به مقایسه نسل خودش با بازیکنان 1998

پایگاه خبری فوتبالی- سعید عزت‌اللهی معتقد است مقایسه نسل کنونی تیم ملی ایران با تیم ملی سال 1998 کار درستی نیست.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران در سال 1998 یکی از خاطره‌انگیزترین نسل‌های تاریخ برای فوتبالدوستان ایرانی است. نسلی که با حضور ستاره‌هایی همچون علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد زرینچه و... از بهترین دوره‌های تیم ملی ایران بود و موفق شد پس از بیست سال ناکامی، سرانجام به جام جهانی 98 صعود کند و موجب افتخار و سربلندی ملت ایران شود.

این روزها در فضای مجازی و رسانه‌های گوناگون به کثرت می‌توان دید که نسل امروز فوتبال ایران با آن نسل طلایی سال 98 مقایسه می‌شود و بازیکنان از نظر تکنیک و تاکتیک گروهی و سایر موارد با هم مورد قیاس قرار می‌گیرند.

سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در خصوص مقایسه بین نسل خودش و بازیکنان 1998 گفت: «سرعت پیشرفت فوتبال این روزها واقعا زیاد شده است. به نظر من هر دهه قصه مخصوص به خودش را دارد و مطمئنم بازیکنان سال 98 در آن دوره جزو بهترین‌ها بودند. واقعیتش را بخواهید، اصلا فضای مقایسه بین نسل‌ها را دوست ندارم و به عنوان بازیکن تیم ملی، هرگز دوست نداشتم چنین مقایسه‌ای شکل بگیرد. همه ما در یک نسل به خصوص بازیکن تیم ملی هستیم و سعی می‌کنیم بهترین نسخه خودمان را ارائه دهیم.»

7474