ستاره کانادایی بایرن مونیخ یک بازی NBA را تماشا کرد

ستاره کانادایی بایرن مونیخ یک بازی NBA را تماشا کرد

پایگاه خبری فوتبالی- آلفونسو دیویس ستاره بایرن مونیخ در حال گذراندن تعطیلات کریسمس خود در حال تماشای بازی بسکتبال تیم نیویورک نیکس به تصویر کشیده شد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه نیویورک نیکز در رسانه اجتماعی X پستی را منتشر کرد که ملی پوش کانادایی برای بازی روز کریسمس مقابل میلواکی باکس در حال تماشای بازی این تیم بوده است. تیم پرطرفدار شهر نیویورک، هواداران خود را با یک هدیه کریسمس به خانه فرستاد و با نتیجه ۱۲۲-۱۲۹ مقابل حریف خود در کنفرانس شرق پیروز شد. دیویس برای بازی در کنار زمین بود و با پیراهن سفارشی پس از بازی عکس گرفت.

جیووانی رینا، ستاره باشگاه دورتموند نیز در روز ۲۳ دسامبر در حال تماشای تیم شهر زادگاهش، نیویورک نیکس، در کنار زمین دیده شد، در حالی که ستاره رئال مادرید وینیسیوس جونیور از موزه باشگاه لس آنجلس لیکرز دیدن کرد.

مهاجم رئال مادرید در این دیدار با لبرون جیمز دیدار کرد، با ستاره NBA عکس گرفت و از او امضا گرفت و دو ستاره پیراهن خود را عوض کرد. دیویس اولین بازی خود را در لیگ MLS در ۱۵ سالگی برای ونکوور وایت کپس انجام داد. با این حال، این رکورد برای تبدیل شدن او به جوان ترین بازیکن تاریخ رقابت ها کافی نیست. این افتخار خاص متعلق به فردی آدو است که زمانی که برای اولین بار برای D.C ظاهر شد ۱۴ ساله بود.

۱۰۰۹