تاج: فردی که مورد انتقاد قرار نگیرد مورد احترام هم قرار نمی‌گیرد/ سه خبرنگار را به AFC معرفی می‌کنیم

تاج: فردی که مورد انتقاد قرار نگیرد مورد احترام هم قرار نمی‌گیرد/ سه خبرنگار را به AFC معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- رییس فدراسیون فوتبال گفت: سه نفر از دوستان خبرنگار را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی تاج در مراسم اختتامیه برگزاری اولین دوره کلاس زبان تخصصی برای خبرنگاران فوتبال ابتدا به درگذشت عضو تیم ملی فوتبال بانوان اشاره کرد و گفت: ملیکا محمدی وصیت کرده بوده که یک روز در ورزشگاه آزادی بازی کند و به همین دلیل فردا مراسم تشییع او برگزار می‌شود.

وی افزود: بحث اختتامیه کلاس تخصصی زبان اتفاق خوبی بود. خودم یک کمی نقشی در خبرنگاری دارم و اگر بپذیرید خبرنگارم. روزنامه داشتم و الان هم مرتبط با روزنامه غیر ورزشی هستم. جا دارد یاد و خاطره آقای لارودی را گرامی بدارم. آقای وزیری هم اکنون در جمع ما حضور دارد که این‌ها مخافر روزنامه نگاری هستند. افراد زیادی از بین ما رفته اند و اگر اسامی را بخوانم خیلی طول می‌کشد.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد:بحث تخصصی زبان با ۷۰ نفر برگزار شد و بیش از یک ماه طول کشید و ۱۸ ساعت مفید برگزار شد و فروردین هم دوره دوم برگزار می‌شود و سه نفر از دوستان به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌شوند.

تاج ادامه داد: کار خوبی انجام شده است. رسانه‌ها آن‌هایی که تند و‌خوب می‌نویسند و آن‌هایی که به زعم ما خوب نمی‌نویسند، اما به زعم خودشان خوب می‌نویسند، همه رسانه هستند. فردی که مورد انتقاد قرار نگیرد مورد احترام هم قرار نمی‌گیرد. انتقادات همیشه بوده و هست. یک جمله‌ای را همه باید ملاک قرار دهند و اینکه مجرمین را مورد سرزنش قرار ندهید چه بسا شما در همان حال همان کار را انجام می‌دادید.

1999