وظیفه‌ای که درباره خرید جدید بارسلونا به لواندوفسکی داده شده است

وظیفه‌ای که درباره خرید جدید بارسلونا به لواندوفسکی داده شده است

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه، استعداد برزیلی به تازگی به جمع آبی و اناری ها اضافه شده است و هواداران بارسلونا امیدوارند که این بازیکن برزیلی بتواند ضعف های خط حمله آبی و اناری ها را پوشش بدهد.

به گزارش فوتبالی ، البته این نکته بسیار حائز اهمیت است که ویتور روکه تنها 18 سال سن دارد و حضورش در بارسلونا اولین تجربه حضور او در فوتبال اروپا است. همین قضیه موجب می شود تا ویتور روکه به کسب تجربه و همچنین آموزش نیاز داشته باشد.

کادر فنی و مدیران بارسلونا از مهاجم با تجربه تیم خود یعنی روبرت لواندوفسکی درخواست کرده اند که تجربه های خود را به ویتور روکه انتقال بدهد و در خط حمله به این بازیکن جوان برزیلی کمک کند تا او بتواند مسیر پیشرفت خوبی را در پیش بگیرد.

در حقیقت رابرت لواندوفسکی در ماه های اخیر تحت فشار بوده است و انتقاد های زیادی را تحمل کرده است اما اکنون او می تواند با آموزش دادن به مهاجم جدید بارسلونا دوباره جای خود را در بارسا محکم کند و در میان هواداران آبی و اناری ها محبوب شود. 

البته ویتور روکه از لحاظ قد حدود 13 سانتی متر کوتاه تر از روبرت لواندوفسکی است و به نظر می رسد که لواندوفسکی روی توپ های زمینی و شوتزنی بتواند به او کمک کند.

1471