عکس؛ سوارز و دیدن پیراهن مسی در اینتر میامی

عکس؛ سوارز و دیدن پیراهن مسی در اینتر میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز ستاره کهنه کار اروگوئه ای که به تازگی به تیم اینتر میامی پیوسته است و قرار است که کار خود را در این باشگاه شروع کند، به تازگی پیراهن لیونل مسی را در اینتر میامی را در رختکن دیده است!

به گزارش فوتبالی ، سوارز در حال حاضر 36 سال سن دارد و به نظر می رسد که برای سال های پایانی دوران فوتبال خود به اینتر میامی رفته است. این مهاجم اروگوئه ای یک دوستی و رفاقت نزدیک با لیونل مسی دارد و با اسطوره آرژانتینی ارتباطی صمیمانه دارد. این رابطه خوب بین سال های 2014 تا 2020 شکل گرفت. در آن زمان لوییس سوارز در بارسلونا حضور داشت و با لیونل مسی هم‌تیمی بود. اکنون دوباره سوارز و مسی با هم هم‌تیمی شده اند و باید دید که عملکرد آن ها در کنار هم در اینتر میامی به چه شکل خواهد بود.

لوییس سوارز به تازگی در بازدیدی که از رختکن اینتر میامی داشته است، پیراهن لیونل مسی را دیده و آن را در دست گرفته است و به این ترتیب نشان داده است که مشتاق است تا دوباره در کنار لیونل مسی بازی کند. آخرین باری که بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد در سال 2015 بود که مسی و سوارز در کنار هم در جمع آبی و اناری ها توپ می زدند.

1470