عکس/ گواردیولا و نمایش درو کردن جام‌ها؛ از بارسلونا تا منچسترسیتی

عکس/ گواردیولا و نمایش درو کردن جام‌ها؛ از بارسلونا تا منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - سال 2023 میلادی هم به پایان رسید و این سال برای منچسترسیتی و پپ گواردیولا بسیار خوب بود چرا که آن ها توانستند پنج جام در این سال میلادی به دست بیاورند و یک سال رویایی را برای خودشان رقم بزنند.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی در فصل گذشته قهرمان لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شد و سه گانه را به دست آورد. سیتیزن ها در این فصل هم در ادامه قهرمانی های خود، قهرمان سوپرجام اروپا و قهرمان جام باشگاه های جهان شدند. منچستر سیتی قهرمانی در سوپرجام انگلیس را از دست داد و همین قضیه موجب شد تا شش گانه به دست نیاورد. در پایان سال 2023، سیتیزن ها هر 5 جام خود در سال 2023 را در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به نمایش در آوردند.

البته پپ گواردیولا قبلا فتح شش گانه را تجربه کرده است. او زمانی که سرمربی بارسلونا بود، در سال 2009 موفق شد هر شش جام ممکن در یک سال را به دست بیاورد و قهرمان لالیگا، کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اسپانیا، سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان شود. آن ها در بارسلونا هم در سال 2009، هر شش جام را به معرض نمایش در آورده بودند و اکنون این اتفاقی به شکلی دیگر برای گواردیولا در منچستر سیتی تکرار شد.

1471