شانسی که رم به مغانلو داد؛ شهریار به جای سردار

شانسی که رم به مغانلو داد؛ شهریار به جای سردار

پایگاه خبری فوتبالی – در فاصله یک ساعت و نیم مانده به زمان شروع بازی تدارکاتی ایران و بورکینافاسو در جزیره کیش، ترکیب تیم ملی ایران برای این بازی اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، با تشخیص کادر فنی، علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو در مقابل بورکینافاسو در ترکیب اصلی تیم ملی ایران قرار گرفتند.

یکی از نکات جالب این ترکیب، حضور شهریار مغانلو در پیشانی خط حمله است. مغانلو که در حال حاضر با 9 گل  زده در صدر بهترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است مزد درخشش خود در این فصل را گرفت و در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

او در نتیجه همین درخشش امروز در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته است. البته تصمیم باشگاه آ اس رم هم در این اتفاق نقش داشته است. باشگاه رم به سردار آزمون اجازه نداد برای این اردو به کیش بیاید و او را چند روز دیرتر به تیم ملی ایران می‌دهد.

با این تصمیمِ باشگاه رم، سردار به بازی با بورکینافاسو نرسید تا شانس به مهاجمان دیگری که در اردوی تیم ملی حضور دارند رو کند. امیر قلعه‌نویی هم ترجیح داد شهریار را به جای سردار در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بدهد.

1359