عکس؛ اولین بازی استعداد ترکیه‌ای برای رئال مادرید

عکس؛ اولین بازی استعداد ترکیه‌ای برای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر ستاره ترکیه ای رئال مادرید که در تابستان گذشته با سر و صدای زیادی به رئال مادرید آمده بود، بالاخره اولین بازی خود را برای مادریدی ها انجام داد.

به گزارش فوتبالی ، آردا گولر در حال حاضر هجده سال سن دارد. این بازیکن در تابستان قبلی از فنرباغچه به رئال مادرید آمد. مدیران رئال مادرید این بازیکن را از چنگ بارسلونا در آوردند. در حقیقت بارسا به خرید آردا گولر خیلی نزدیک شده بود. حتی دکو به عنوان مدیر ورزشی بارسلونا به ترکیه رفته بود و با نماینده های گولر و باشگاه فنرباغچه ملاقات کرده بود اما در نهایت آردا گولر به رئال مادرید پیوست.

البته آردا گولر در رئال مادرید بسیار بد شانس بوده است. او سه مصدومیت پشت سر هم و جدا از هم را تجربه کرد. همین مصدومیت ها نگذاشتند که اولین بازی او در رئال مادرید زود تر از این ها رقم بخورد. در نهایت آردا گولر اکنون در ژانویه اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام داد.

رئال مادرید در اولین بازی خود در این فصل از رقابت های کوپا دل ری به مصاف آراندینا رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. گولر در این بازی از ابتدا درون میدان بود و در نهایت در دقیقه 59 با فدریکو والورده تعویض شد.

گولر یک هافبک هجومی است.

1470