عکس؛ ریاست سابق بارسلونا و تماشای بازی بارسا از نزدیک

عکس؛ ریاست سابق بارسلونا و تماشای بازی بارسا از نزدیک

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در اولین بازی خود در این فصل از رقابت های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا به مصاف تیم بارباسترو رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو در این بازی به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، این بازی در ورزشگاه خانگی تیم بارباسترو برگزار می شد و آبی و اناری ها در این بازی میهمان بودند. این بازی یک تماشاگر ویژه داشت و آن هم جوزپ ماریا بارتومئو بود. این چهره، ریاست سابق باشگاه بارسلونا است. خیلی ها معتقدند که سیاست های مالی غلط او اکنون بارسلونا را در بحران قرار داده است و اوضاع را به شکلی کرده است که بارسا دیگر نمی تواند ستاره و فوق ستاره به خدمت بگیرد. یکی از خرید های عجیب بارتومئو خرید کوتینیو با قیمتی حدود 145 میلیون پوند از لیورپول و بند های باورنکردنی بود. سالروز این خرید اشتباه بارسلونا چند روز پیش بود و اکنون بارتومئو که باعث و بانی چنین اشتباهی بوده است، برای دیدن بارسلونا به ورزشگاه آمده و با چهره ای خندان بازی بارسا را نگاه می کند.

تصاویر بارتومئو توسط دوربین ها شکار شد و در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و هواداران بارسلونا از او انتقاد کردند.

1470