پیروزی 6 گله مقابل اردن؛ سامورایی‌ها اعلام حضور کردند!

پیروزی 6 گله مقابل اردن؛ سامورایی‌ها اعلام حضور کردند!

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی ژاپن با پیروزی پرگل مقابل اردن، به همه مدعیان قهرمانی هشدار داد.

به گزارش فوتبالی، تنها 3 روز تا شروع جام ملت‌های آسیا 2023 در قطر باقی مانده است و تیم‌های حاضر در این تورنمنت آخرین قدم‌ها را برای رسیدن به آمادگی مطلوب در جهت شرکت در این تورنمنت برمی‌دارند.

ساعتی پیش تیم ملی ژاپن موفق شد در آخرین بازی تدارکاتی‌اش قبل از شروع جام ملت‌های آسیا، تیم ملی اردن را با نتیجه 6 بر یک شکست بدهد. این بازی پشت درهای بسته برگزار شد تا رقبای دو تیم نتوانند وضعیت آنها را در آستانه شروع جام، ارزیابی کنند.

از این که ژاپن با چه ترکیبی وارد این مسابقه شده است و کدام بازیکنان در چه دقایقی گل زده‌اند اطلاعی در دست نیست اما با نتیجه‌ای که به دست آمده، مشخص است که ژاپن با آمادگی کامل به جام ملت‌ها رسیده است.

این دهمین پیروزی متوالی ژاپن در بازی‌های دوستانه و رسمی‌اش بود. ژاپن در روز 8 فروردین امسال در یک بازی تدارکاتی با نتیجه دو بر یک مقابل کلمبیا شکست خورد. این آخرین دیداری بود که ژاپن در آن پیروز نشده است.

سامورایی‌ها پس از آن مسابقه با تیم‌‌های ال‌سالوادور، پرو، آلمان، ترکیه، کانادا، تونس، تایلند و اردن در مسابقات دوستانه بازی کردند و پیروزی رسیدند. در دو بازی رسمی در مسابقات مقدماتی جام جهانی هم تیم‌های میانمار و سوریه را شکست دادند.

ژاپنی‌ها در این 10 بازی موفق به زدن 45 گل شدند و فقط 6 گل دریافت کردند. این نتایج نشان می‌دهد ژاپن جدی‌ترین مدعی قهرمانی در جام ملت‌هاست

ژاپن در اولین مسابقه‌اش در این تورنمنت ساعت 15 روز یکشنبه 24 دی با ویتنام روبرو خواهد شد.

1359