آمار عجیب چلسی پس از شکست مقابل میدلزبورو

آمار عجیب چلسی پس از شکست مقابل میدلزبورو

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی در شکست مقابل میلدزبورو آمار منفی زیادی را به نام خود ثبت کرد.

میدلزبورو بعد از ۱۷ سال موفق شد برابر چلسی گلزنی کند که این گلزنی با برد همراه بود. ارزش ترکیب مایکل کریک ۵۸ میلیون یورو و ارزش ترکیب پوچتینو ۱ میلیارد یورو بود. با شکست برابر میدلزبورو، برای اولین بار در طول ۲۵ سال‌ گذشته، چلسی در جام اتحادیه انگلیس مقابل یک تیم از سطوح پایین‌تر فوتبال انگلیس شکست خورد. آخرین بار این اتفاق در مقابل هادرسفیلد و در اکتبر ۱۹۹۹ رخ داده بود.

همچنین چلسی از شروع فصل گذشته لیگ برتر فوتبال انگلیس یعنی فصل ۲۳-۲۰۲۲ تعداد ۲۱ شکست را در بازی‌های خارج از خانه تجربه کرده که بیشترین میزان در بین تیم‌های لیگ برتری انگلیس بوده است. در بین تیم های لیگ برتری، فقط بورنموث و ناتینگهام فارست با ۳۲ بازی بیشتر از چلسی ۳۱ بازی در تمام رقابت ها از شروع فصل گذشته شکست خورده اند.

ضمن اینکه هیدن هاکنی اولین بازیکن باشگاه میدلزبورو است که پس از مارک ویدوکا مهاجم استرالیایی سابق این تیم در آگوست سال ۲۰۰۶ مقابل چلسی گلزنی می کند و به ۱۴ ساعت و ۶ دقیقه‌ رکورد بدون گل میدلزبورو مقابل چلسی پایان داد. چلسی در بازی برگشت کمتر از ۳ هفته دیگر باید در ورزشگاه استمفوردبریج لندن از تیم میدلزبورو میزبانی کند.

۱۰۰۹