شکایت دوباره مسئولان تنیس استونی از ایران

شکایت دوباره مسئولان تنیس استونی از ایران

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام شکایت مجدد مسئولان تنیس استونی از میزبانی ایران، چهارمین بار این موضوع در فدراسیون جهانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، طبق قرعه‌کشی کمیته دیویس‌کاپ فدراسیون جهانی تیم ملی تنیس ایران در مرحله پلی‌آف گروه ۲ جهانی(دیویس کاپ) ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه میزبان تیم استونی در تهران است، دیداری که از همان روز نخست قرعه‌کشی با کارشکنی حریف ایران همراه بود و آنها تا امروز ۴ بار با درخواست شکایت خواستار لغو این میزبانی شدند.

مسئولان تیم استونی که در نخستین گام به کمیته دیویس‌کاپ فدراسیون جهانی از میزبانی ایران شکایت کرده بودند بعد از تایید دوباره این میزبانی، پرونده خود را در دادگاه مستقل لندن پیگیری کردند اما در این دادگاه نیز با اعلام اینکه این مرجع شایستگی رسیدگی به موضوع مورد بحث را ندارد در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

مسئولان استونی در مرحله بعدی در نشستی آنلاین با حضور رئیس فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون ایران و استونی، پرونده را مورد بازنگری قرار دادند که این‌بار نیز بر میزبانی ایران در رقابت‌های دیویس‌کاپ تاکید شد اما آنها در تازه‌ترین اقدام خود در چند روز گذشته شکایتی دوباره از ایران را مطرح و خواستار بازی در کشوری ثالت شدند و با بیان دلایل غیرورزشی خواستار عدم حضور در تهران و مصاف با تیم ملی ایران در کشورمان شدند.

شب گذشته چهارمین شکایت آنها با حضور رئیس فدراسیون تنیس ایران،‌ وکلای دو طرف، وکیل فدراسیون جهانی و مسئولان کمیته دیویس‌کاپ فدراسیون جهانی به صورت آنلاین برگزار و طی ۴ساعت همه موارد مورد بحث ارزیابی شد. در پایان فدراسیون جهانی اعلام کرد روز سه‌شنبه هفته جاری رای نهایی خود را در این خصوص صادر خواهد کرد.

7474