اسطوره رئال مادرید قرضی به منچستریونایتد می‌رود؟

اسطوره رئال مادرید قرضی به منچستریونایتد می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در تلاش است تا کریم بنزما را برای شش ماه به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بنزما در تابستان گذشته با قراردادی نجومی با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو به الاتحاد عربستان پیوست اما اوضاع برایش در تیم عربستانی خوب پیش نرفته است. در حال حاضر گفته می شود که بنزما در طوفان در جزایر موریس گیر افتاده است و به همین خاطر به تمرینات الاتحاد ملحق نشده است.

حالا خاویر پارا پنا خبرنگار اسپانیایی در وبسایت فیچاخس مدعی شده است که منچستریونایتد در نظر دارد که برای شش ماه به صورت قرضی، بنزما را به خدمت بگیرد. شیاطین سرخ در نظر دارند که اسطوره رئال مادرید را با با قراردادی کوتاه مدت جذب کنند.

بنزمای 36 ساله در این فصل در 24 بازی در الاتحاد پانزده گل زده اما نتوانسته نظر هواداران عربستانی را جلب کند.  گفته می شود که این بازیکن به بازگشت به اروپا علاقمند است. پیش از این لوئی ساها اسطوره منچستریونایتد به مدیران یونایتد توصیه کرده که به سراغ خرید بنزما بروند. 

بنزما در 648 بازی در رئال مادرید 354 گل ثبت کرد و به دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه پس از کریستیانو رونالدو تبدیل شد. او پیش از انتقال به رئال در سال 2009 مورد توجه شیاطین سرخ قرار داشت و حالا در آخرین سالهای فوتبالش می تواند به اولدترافورد برود. 

4125