واکنش سردار آزمون به جدایی مورینیو از رم

واکنش سردار آزمون به جدایی مورینیو از رم

پایگاه خبری فوتبالی - سردار آزمون به جدایی ژوزه مورینیو از رم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، امروز صبح بود که خبر جدایی توافقی ژوزه مورینیو و دستیارانش از رم ایتالیا منتشر شد تا دنیله ده‌روسی اسطوره این باشگاه به جای سرمربی پرتغالی سکان هدایت باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا را برعهده بگیرد.

اما پیش‌بینی می‌شد که جدایی آقای خاص از رم، برای مهاجم تیم ملی ایران که هم‌اکنون همراه با یوزها در جام ملت‌های آسیا در قطر حضور دارد، خبر تلخی باشد چرا که آزمون پیش از این اعلام کرده بود به خاطر شخص مورینیو و تماس این سرمربی حاضر به جدایی از بایرلورکوزن شده و با سرمربی سابق رم ارتباط خوبی داشت.

سردار که در تمرینات تیم ملی پس از اعلام این خبر با شوخی و خنده همیشگی دیده می‌شد، در جدیدترین استوری اینستاگرامی خود با انتشار عکسی همراه با ژوزه مورینیو به خبر جدایی سرمربی پیشین خود واکنش نشان داده است.

ستاره تیم ملی که با گلزنی در بازی برابر فلسطین به رکورد کریم باقری به عنوان دومین گلزن برتر ملی ایران هم رسیده، با جمله کوتاهی، از مورینیو بابت همه چیز تشکر کرده است.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که امروز یکی از طرفداران آزمون و مورینیو، در توییتی از سرمربی سابق رم خواسته بود که به منچستریونایتد بیاید و آزمون را هم با خودش به این تیم بیاورد.

1997