خوشحالی بوفون از حضور دروسی روی نیمکت مربیگری رم

خوشحالی بوفون از حضور دروسی روی نیمکت مربیگری رم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان اسطوره‌ای باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا نسبت به انتخاب دانیله دروسی به عنوان سرمربی رم اظهار خرسندی کرد.

 به گزارش فوتبالی جانلوئیجی بوفون مدیر تیم ملی فوتبال ایتالیا در گفتگو با نشریه گاتزتا دلا اسپورت پیرامون برکناری ژوزه مورینیو و انتخاب دانیله دروسی به عنوان سرمربی جدید باشگاه رم گفت: " من فکر می کنم در چنین لحظه ای از فصل ده روسی بهترین انتخاب برای رم بود و باتوجه به محبوبیت دروسی نزد هوادارن رم این انتخاب کاملا هوشمندانه بود. قطعا این یک اتفاق یک ماجراجویی جذاب و شاید اندکی تامل برانگیز برای دانیله است. من تقریباً همیشه تصمیمات خود را بر اساس احساسات و قلب خودم می گیرم. من همیشه دوست داشتم خودم را اثبات کنم و برای دانیله نیز همین موضوع صدق می کند. وقتی به خوبی محیط تیم خود را بشناسید قطعا یک قدم جلو هستید. البته برای موفقیت فاکتورهای دیگری هم نیاز است اما او مردی متفاوت و محبوب در تیم رم است و این امتیاز مهمی برای دروسی به شمار می رود. من مطمئن هستم که دانیله بهترین گزینه برای نیمکت رم خواهد بود و هواداران جالوروسی هم از او حمایت خواهند کرد."

بوفون در ادامه گفتگوی خود افزود: " وقتی شما عاشق تیم خود باشید واقعا جواب منفی دادن به پیشنهاد حضور در آن تیم برای شما سخت خواهد بود. دانیله عاشق تیم رم است و تا الان هم تجربه مربیگری خوبی را چه در تیم ملی ایتالیا و چه باشگاه های دیگر کسب کرده و اگر بتواند فشار اولیه حضور روی نیمکت رم را مدیریت کند موفقیت از راه خواهد رسید. من برای دوست عزیز خودم آرزوی های خوبی در تیم رم خواهم داشت. البته باید به ژوره هم خسته نباشید بگویم زیرا مورینیو دو اتفاق بزرگ را در اروپا برای رم انجام داد اما در سری آ انتظارات از او بالاتر بود".


۱۰۰۹