عکس؛ سفر مسی و یاران به ال سالوادور

عکس؛ سفر مسی و یاران به ال سالوادور

پایگاه خبری فوتبالی - تیم اینتر میامی تور پیش فصل خود را به طور رسمی شروع کرده است و بازیکنان و اعضای کادر فنی این باشگاه آمریکایی راهی کشور ال سالوادور شده اند.

به گزارش فوتبالی ، زمان زیادی تا شروع فصل جدید رقابت های لیگ آمریکا باقی نمانده است و اکنون تیم اینتر میامی تور پیش فصل خود را استارت زده است تا برای فصل جدید رقابت ها آماده باشد. هدف اینتر میامی در فصل جدید رقابت های لیگ آمریکا قهرمانی است. این تیم با داشتن ستاره هایی مثل لیونل مسی، لوییس سوارز، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس نمی تواند هدفی غیر از قهرمانی در این رقابت ها داشته باشد.

لیونل مسی به همراه سایر هم‌تیمی های خود راهی ال سالوادور شده است. اینتر میامی قرار است که در یک بازی دوستانه، از ساعت 4:30 بامداد فردا (شنبه) به مصاف تیم ال سالوادور برود و به این ترتیب کار آماده سازی خود را برای فصل جدید آغاز کند و باید دید که شاگردان تاتا مارتینو چه عملکردی در این دیدار دوستانه خواهند داشت.

به طور کلی اینتر میامی یک تور پیش فصل شلوغ خواهد داشت و آن ها مسافت زیادی را طی خواهند کرد چرا که اینتر میامی بازی های دوستانه ای در ریاض، هنگ کنگ و توکیو هم در برنامه خود دارد.

1470