رقابت تیم‌های شمال لندن برای جذب وینگر جوان رئال سوسیداد

رقابت تیم‌های شمال لندن برای جذب وینگر جوان رئال سوسیداد

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال و تاتنهام که دو تیم فعال در بازار نقل و انتقالات زمستانی هستند، این بار بر سر آندر برنچیا، ستاره 22 ساله رئال سوسیداد رقابت می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، تیم‌هایی که خواهان تقویت خود هستند، فعالیت‌شان را در بازار آغاز کردند و آرسنال و تاتنهام را باید دو تیم فعال در نقل و انتقالات زمستانی دانست؛ دو تیمی که حالا برای جذب ستاره‌ی جوان رئال سوسیداد با همدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش سان، آرسنال و تاتنهام هر دو به جذب آندر بارنچیا، وینگر رئال سوسیداد علاقه مند هستند. باشگاه‌های شمال لندن هر دو در ماه‌های نوامبر و دسامبر به دنبال این بازیکن 22 ساله بودند، اما او پس از آن به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا به مدت سه هفته از میادین دور بود.

این بازیکن اسپانیایی 10 روز پیش به میادین بازگشت و نمایندگان دو تیم لیگ برتری او را در دربی باسک مقابل اتلتیک بیلبائو تماشا کردند، زمانی که او کمی بیش از یک ساعت در تساوی 0-0 بازی کرد.

آرسنال، بارنچیا را به عنوان یک گزینه اصلی برای تیمش ارزیابی می‌کند و او را فردی می‌بیند که می‌تواند با گابریل مارتینلی و سایر وینگرهای باشگاه رقابت کند.

در همین حال، آنژه پستکوگلو، سرمربی تاتهام هاتسپر، ناامید است که کسی را به خط حمله آسیب‌دیده خود اضافه کند. پوستوکوگلو اجازه داده است تا مدیران برای یک معامله تلاش کنند.

بارنچیا در این فصل 22 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده و 4 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است. هر دو باشگاه به این واقعیت اهمیت می‌دهند که او می تواند در هر دو جناح و همچنین در مرکز بازی کند.

1428