وقتی هنگ‌کنگ نیمکت تیم ملی را جان به لب کرد!

وقتی هنگ‌کنگ نیمکت تیم ملی را جان به لب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ایران علی‌رغم کسب پیروزی برابر هنگ‌کنگ، استرس زیادی را متحمل شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در دیداری که برخلاف انتظار، بازی با هنگ‌کنگ برایش بسیار سخت پیش رفت؛ توانست با نتیجه شکننده و نزدیک یک بر صفر از سد این تیم شرق آسیایی گذشته و با صعود به صدر جدول گروه، حضورش در مرحله حذفی را تضمین کند.

با این وجود ایران برای کسب این برتری بسیار اذیت شد و به نوعی سبک بازی ملی‌پوشان باعث نگرانی هواداران تیم ملی باوجود پیروزی شده است و به قول مهدی قایدی شاید هم تیم ملی، خودش کار خودش را در این بازی سخت کرد و چه بسا اگر گل دقیقه ۲۴ ستاره بوشهری نبود، این پیروزی هم به دست نمی‌آمد!

یوزها که کمی هم در دقایق پایانی خوش‌شانسی آوردند و نتیجه کسب شده را با تساوی عوض نکردند، نه تنها تماشاگران تیم ملی که هم‌تیمی‌های خود روی نیمکت را هم بسیار مضطرب و نگران کرده بودند.

در تصویری که علیرضا زینلی از نیمکت تیم ملی حین بازی ثبت کرده، اکثر بازیکنان را با چهره‌هایی بهت‌زده و پراسترس مشاهده می‌کنید که بابت حفظ نتیجه بازی نگران هستند و آندرانیک تیموریان هم با عصبانیت به سمت بازیکنی درون زمین داد می‌زند تا مشخص شود نیمکت‌نشینان هم به اندازه بازیکنان درون زمین در این مسابقه عرق ریخته‌اند!

1997