وقتی سیمئونه و رونالدو در کنار هم قهرمان جام اروپا شدند(عکس)

وقتی سیمئونه و رونالدو در کنار هم قهرمان جام اروپا شدند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدو نازاریو یا همان رونالدوی برزیلی در دوران بازیگری خود با دیگو پابلو سیمئونه سرمربی کنونی اتلتیکو مادرید هم‌تیمی بوده است.

به گزارش فوتبالی ، در فصل 1997/98، اینتر موفق شد قهرمان جام برندگان یوفا یا همان جام در جام اروپا شود. در آن زمان دیگو پابلو سیمئونه هافبک تیم اینتر بود و رونالدو نازاریو هم در خط حمله اینتر حضور داشت.

در حقیقت دیگو سیمئونه بین سال های 1997 تا 1999 بازیکن تیم اینتر بوده است و رونالدو نازاریو هم بین سال های 1997 تا 2002 در اینتر توپ می زده است و آن ها در کنار هم در فصل 1997/98 توانستند فاتح یک جام اروپایی شوند.

دیگو سیمئونه پس از دوران بازیگری خود وارد دنیای مربیگری شد و اکنون سرمربی اتلتیکو مادرید است. سیمئونه به جنگندگی بالای خود مشهور است. او با اتلتیکو مادرید تمام افتخارات ممکن را فتح کرده است و فقط قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده است. رونالدو نازاریو اما پس از دوران بازیگری خود ترجیح داد تا وارد عرصه باشگاهداری شود و در رئال وایادولید سرمایه گذاری کرد و مشغول فعالیت شد و البته اوضاع برای او چندان خوب پیش نرفت.

سیمئونه از بهترین سرمربی های حال حاضر دنیای فوتبال به شمار می رود. رونالدو در دوران بازیگری خود یکی از بهترین مهاجم های دنیای فوتبال بود.

1471