علاقه دوباره سرمایه گذاران عرب برای خرید باشگاه رم

علاقه دوباره سرمایه گذاران عرب برای خرید باشگاه رم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمایه گذاران عرب همچنان امیدوار به خرید باشگاه رم هستند.

به گزارش فوتبالی، سرمایه گذاران عرب همچنان به خرید سهام باشگاه پایتخت ایتالیا علاقه فراوانی نشان می دهند. جذابیت تیم پرطرفدار فوتبال ایتالیا و شهری مانند رم به خاطر نتایج اخیر تیم و حتی اخراج ژوزه مورینیو مربی پر نام و آوازه ابن باشگاه آسیب ندیده است. روزنامه تو تو‌ اسپورت گزارش داده سرمایه داران عرب برای ورود احتمالی به ساختار سهامداران باشگاه رم علاقه فراوانی دارند. اما نکته اصلی در حال حاضر اینجاست که دن فریدکین مالک فعلی تیم قصد فروش رم را ندارد. حضور او در ورزشگاه المپیک رم در بازی مقابل ورونا با وجود نارضایتی گسترده هواداران از جدایی ژوزه مورینیو، مهر تاییدی بر این موضوع بود.

سرمایه گذاران عرب البته برای خانواده فریدکین که مالک فعلی جالوروسی به شمار می آیند احترام بسیار زیادی قائل هستند که از زمان خرید رم در سال ۲۰۲۰ بیش از ۸۵۰ میلیون یورو در این تیم سرمایه گذاری کرده اند. پیش از این و در تابستان گذشته فریدکین از باشگاه رم با گروهی از سرمایه گذاران و تاجران اهل عربستان و رافائلو فولیری دیدار کرد تا در مورد فروش احتمالی باشگاه صحبت کنند که از نتایج این گفتگو خبری منتشر نشد. اين نخستين باري بود كه مسوولين ره بالاي رم به طور ضمني از فروش باشگاه صحبت كرده‌ بودند.

پیش از این و در دوره ریاست جیمز پالوتا اعلام شده بود گروهی از کشورهای عربی و احتمالا اهل عربستان پیشنهادی ۱.۵ میلیارد یورویی برای خرید باشگاه آ اس رم ارائه کرده بودند که این پیشنهاد با مخالفت جیمز پالوتا روبرو شد.

۱۰۰۹