گمانه‌زنی یک رسانه؛ سعید دقیقی جانشین ساکت الهامی در مس رفسنجان

گمانه‌زنی یک رسانه؛ سعید دقیقی جانشین ساکت الهامی در مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس ادعای یکی از سایتهای خبری، سعید دقیقی به احتمال زیاد جانشین ساکت الهامی در مس رفسنجان خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان با هدایت ساکت الهامی نتایج مناسبی در نیم فصل اول لیگ کسب نکرد و با 15 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت. 

در پایان بازی‌های نیم فصل، ادامه همکاری الهامی با مس رفسنجان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و رسانه‌ها از احتمال جدایی او از تیم رفسنجانی خبر دادند. 

در شرایطی که امروز خبر حضور علی سامره به جای ساکت الهامی تکذیب شد، کماکان گزینه احتمال تغییر سرمربی مس رفسنجان وجود دارد و حالا از یک گزینه عجیب برای جانشینی ساکت الهامی رونمایی شده است. 

در شرایطی که سعید دقیقی با استعفایش، مدیران و هواداران شمس آذر را شوکه کرده، خبرگزاری ایسنا مدعی شده که که سعید دقیقی با مدیران مس رفسنجان به توافقات نهایی رسیده است و در آستانه نشستن روی نیمکت این تیم قرار دارد.البته هنوز باشگاه مس رفسنجان با ساکت الهامی برای جدایی توافق نکرده است. 

درباره دقیقی بد نیست به این نکته اشاره کنیم که بر اساس اخبار غیررسمی، اختلاف او با شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر، دلیل استعفای این مربی از هدایت تیم قزوینی است. 

7474