پردرآمدترین ورزشکاران تاریخ؛ رونالدو پنجم و مسی هفتم

پردرآمدترین ورزشکاران تاریخ؛ رونالدو پنجم و مسی هفتم

پایگاه خبری فوتبالی - پردرآمدترین ورزشکاران تاریخ مشخص شدند که کریستیانو با وجود دستمزد نجومی در النصر در رتبه پنجم قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین فوتبالیست های سالهای اخیر فوتبال دنیا بوده اند و دستمزدهایی نجومی دریافت کرده اند. رونالدو در شروع سال 2023 تصمیم گرفت که از فوتبال اروپا خارج شود و با دستمزد سالانه 200 میلیون یورو به النصر عربستان ملحق شد.  کریستیانو با وجود دستمزدهای بالایی که در باشگاه هایی نظیر رئال مادرید، منچستریونایتد، یوونتوس و حالا النصر دریافت کرده، پنجمین ورزشکار پردرآمد تاریخ به شمار می رود.

اسپورتیکو گزارش داده است که رونالدو در دوران فوتبالش در باشگاه هایش مجموعا 1.58 میلیارد دلار دستمزد گرفته است.  لیونل مسی ستاره آرژانتینی اینترمیامی با 1.48 میلیون دلار فاصله نسبتا کمی با او دارد. 

پردرآمدترین ورزشکار تاریخ، مایکل جردن بوده است. بسکتبالیست سابق از باشگاه هایش مجموعا 3.3 میلیارد دلار حقوق گرفته است. تایگر وودز، آرنولد پالمر و جک نیکلاس از دنیای گلف در رده های دوم تا چهارم قرار دارند. وودز 2.5 میلیارد دلار از حضورش در مسابقات درامد داشته است و پالمر با 1.7 و نیکلاس با 1.63 میلیارد دلار بعد از او قرار دارند. لبران جیمز با درآمد 1.53 میلیارد دلاری میان رونالدو و مسی قرار گرفته است و فلوید می ودر بوکسور با 1.41 میلیارد دلار هشتم است. راجر فدر از تنیس با 1.38 و فیل میکلسون از گلف با 1.36 میلیارد دلار نهم و دهم هستند.

4125