ستاره منچستریونایتد در راه هم‌تیمی شدن با کریستیانو رونالدو

ستاره منچستریونایتد در راه هم‌تیمی شدن با کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از شکست خوردن در جذب امرسون رویال از تاتنهام، توجه النصر عربستان به آرون ون بیساکا، مدافع انگلیسی منچستریونایتد جلب شده.

به گزارش فوتبالی، النصر قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، ترکیبش را تقویت کند و در این راه به دنبال جذب یک مدافع راست است. هدف اول آن ها، امرسون رویال مدافع برزیلی تاتنهام هاتسپر بود که باشگاه لندنی تصمیم به حفظ او گرفت. حالا تلگراف مدعی است که النصر قصد دارد تا آرون ون بیساکا را از منچستریونایتد خریداری کند. 

به نقل از سایت گل، یونایتد در ماه گذشته بند تمدید خودکار یک ساله ون بیساکا را فعال کرد و حالا آن ها، ون بیساکا را ارزان از دست نخواهند داد. البته شیاطین سرخ به دنبال جذب مایکل اولیسه، وینگر تکنیکی کریستال پالاس هستند و می خواهند از ون بیساکا برای کاهش قیمت اولیسه استفاده کنند و این به معنای آن است که النصر برای جذب ون بیساکا باید هرچه سریع تر دست به کار شود. 

ون بیساکا در این فصل 13 بار از ابتدا در ترکیب اریک تن هاگ به میدان رفته و اخیراً دوران نقاهتش را از مصدومیت همسترینگ پشت سر گذاشته است. او به جز النصر، مشتریان دیگری از تیم های اروپایی مثل اینتر دارد. 

4416