انتقاد بیرانوند از مجری باسابقه؛ از شما انتظار نداشتیم!

انتقاد بیرانوند از مجری باسابقه؛ از شما انتظار نداشتیم!

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد انتقاداتی که در برنامه جام آسیا 2023 شبکه ورزش از بازی ایران در مقابل هنگ کنگ شده است ناراحتی بازیکنان تیم ملی را به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، نمایش ضعیف تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی هنگ کنگ اگرچه با پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران همراه شد اما انتقادات زیادی را از امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در پی داشت.

هم در فضای مجازی و هم در رسانه‌ها این انتقادات کاملا دیده می‌شد. برنامه‌های ورزشی تلویزیون هم در این مورد کوتاه نیامدند و بازی ضعیف تیم ملی را مقابل هنگ کنگ بررسی و آنالیز کردند.

اما اتفاقی که برنامه جام آسیا 2023 شبکه ورزش افتاد عجیب بود. مهدی توتونچی و جواد خیابانی مجریان ثابت این برنامه پس از بازی با هنگ کنگ حسابی از تیم ملی انتقاد کردند.

اما جواد خیابانی در این باره کمی زیاده‌روی کرد و جملات تند و طعنه‌آمیزی را بر لب آورد. او گفت: «امیدواریم که فقط یک حادثه بوده باشد. دفاع ما در بازی با هنگ گنگ بازی‌سازی نمی‌کرد. وقت‌کشی می‌کرد. این تلخ است. اگر من، مهدی توتونچی و مهمان‌های برنامه و بچه‌های پشت صحنه تیم تشکیل می‌دادیم 4 گل به هنگ کنگ می‌زدیم!»

حالا به نظر می‌رسد این حرف‌ها به گوش اعضای تیم ملی در قطر رسیده است و باعث ناراحتی آنها شده است. دقایقی پیش علیرضا بیرانوند که با تماس تصویری مهمان برنامه فوتبال برتر بود در بخشی از حرف‌هایش به این مساله اشاره کرد. 

او گفت: «انتظار نداشتم مجری بگوید اگر ما با چند نفر از بچه‌های پشت صحنه جمع می‌شدیم و گرم می‌کردیم هنگ کنگ را می‌بردیم! با این حرف‌ها شخصیت تیم ملی و بازیکنان کوچک شد.»

شب گذشته هم امیر حسین صادقی که مهمان برنامه فوتبال برتر بود از انتقادهای افراطی و غیر منصفانه در برخی برنامه‌های ورزشی تلویزیون انتقاد کرد. او از برنامه خاصی نام نبرد اما مشخص بود که منظورش همان برنامه شبکه ورزش، جواد خیابانی، مهدی توتونچی و البته خداداد عزیزی بود.

1359