احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید در صدر اخبار رسانه‌ها

احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید در صدر اخبار رسانه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - منابع و رسانه‌های مختلف ورزشی از توافق کیلیان امباپه با رئال مادرید خبر دادند.

به گزارش فوتبالی، عدم واکنش کیلیان امباپه به خبرهای نقل و انتقال درباره او بسیاری از اهالی فوتبال را کلافه کرده و در حالیکه کمتر از شش ماه از قرارداد او با پاریسن ژرمن باقی مانده، هنوز نه با این تیم فرانسوی قرارداد خود را تمدید کرده و نه به پیشنهاد رئال مادرید که مهمترین مشتری اوست جواب مثبت یا رد داده است. رئالی‌ها مایلند هر چه زودتر توافق را نهایی کنند تا از تکرار اتفاق سال 2022 جلوگیری شود. با این حال، حداقل تا کنون، امباپه هیچ خبری از تصمیم خود برای رفتن یا نرفتن به رئال مادرید اعلام نکرده است.

پس از اینکه رسانه فوت مرکاتو در اوایل ماه جاری گزارش داد که امباپه با پیوستن به رئال مادرید موافقت کرده است، نشریه آلمانی اسپورت بیلد بر خبر توافق امباپه و رئال صحه گذاشته و بیان می کند که این ملی‌پوش فرانسوی تصمیم گرفته پاریسن ژرمن را ترک کند تا از فرصت جدیدی که در پایتخت اسپانیا و در میان کهکشهانی‌ها در اختیار او گذاشته شده نهایت بهره را ببرد.

با وجود گذشته نه چندان خوشایند رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه و طیف وسیع خبر‌ها درباره این انتقال بزرگ، علاوه بر سکوت امباپه، همچنان منابع رئال مادرید نیز در این مورد سکوت اختیار کرده‌‎اند و تا زمانی که خبر رسمی از طرف این بازیکن یا باشگاه مادریدی منتشر نشود، احتمالا پرونده این انتقال همچنان باز خواهد ماند و شایعات به قوت خود باقی خواهند ماند.

1369