آقای خاص، رم را آنفالو کرد

آقای خاص، رم را آنفالو کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو پس از اخراج از آ اس رم، صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام را آنفالو کرد.

به گزارش فوتبالی، این مربی 60 ساله پس از به دست گرفتن هدایت آ اس رم در می 2021، در اوایل ماه جاری از سمت خود اخراج شد و دانیله د روسی، هافبک سابق رم تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفت. مورینیو پس از اینکه رم را به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا در سال 2022 رساند و نایب قهرمانی لیگ اروپا در سال 2023 را برای آنها به دست آورد، به طور ناگهانی از سمت خود برکنار شد. اکنون، سرمربی سابق رئال مادرید در اینستاگرام، صفحه رسمی باشگاه رم ایتالیا را آنفالو کرد.

مورینیو تعدادی از بزرگترین جام‌ها را در انگلیس، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا کسب کرده، اما سوال بزرگ این است که آیا آقای خاص می تواند دوباره در یک باشگاه بزرگ مربیگری کند؟ او به دلیل تاکتیک‌هایش مورد انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفته است. مورینیو که قراردادش با رم در پایان این فصل تمام می‌شد، گفت که تابستان گذشته زمانی که آنها در رده شانزدهم جدول قرار داشتند، "احمقانه ترین پیشنهاد" را رد کرده است. اما سرمربی سابق چلسی، پورتو، تاتنهام و منچستریونایتد در رم باقی ماند تا شرایط این تیم را بهبود ببخشد.

مورینیو تا زمانی که به عنوان یک مربی آزاد به حساب می‌آید، قطعا پیشنهادات زیادی به او ارائه خواهد شد. شایعاتی درباره ارائه پیشنهاد از بارسلونا به آقای خاص اخیرا به گوشی می‌رسید که هنوز مورینیو هیچ واکنشی درباره این موضوع نشان نداده، اما او پیش‌تر رفتن به عربستان و قبول مربیگری الشباب را تکذیب کرده است. احتمالاً در آینده ای نه چندان دور، پیشنهادات بیشتر، رسمی‌تر و جدی‌تری به آقای خاص ارائه خواهد شد.

1369