لیست بارسلونا مقابل ویارئال با هفت غایب و هشت محصول آکادمی

لیست بارسلونا مقابل ویارئال با هفت غایب و هشت محصول آکادمی

پایگاه خبری فوتبالی - لیست بارسلونا برای بازی امشب مقابل ویارئال مشخص شد که بالده و سرجی روبرتو به علت مصدومیت غایب هستند.

به گزارش فوتبالی، بالده به علت عمل جراحی ادامه فصل را از دست می دهد در حالی که روبرتو دو هفته از میادین دور خواهد بود و تمرکزش روی آمادگی کامل در بازی مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. 

ژاوی نمی تواند روی ترشتگن، اینیگو مارتینز، بالده، مارکوس آلونسو، سرجی روبرتو، گاوی و رافینیا به علت مصدومیت حساب کند و بدین ترتیب محصولات آکادمی همچون آسترالاگا، لامین یامال، فرمین لوپز، کاسادو، کوچن،  کوبارسی، گویو و فورت در لیست قرار گرفته اند. کوبارسی و فورت امید زیادی دارند تا به واسطه غایبان پرشمار، امشب در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

لیست بارسلونا بدین شرح است: اینیاکی پنیا، آسترالاگا، کوچن، کانسلو، آرائوخو، کنده، کریستنسن، کوبارسی، هکتور فورت، اوریول رومئو، دی یونگ، پدری، فرمین، گوندوغان، کاسادو، لامین یامال، لواندوفسکی، ژائو فلیکس، فران تورس، ویتور روکه و مارک گویو. 

بارسلونا در تلاش است تا اختلاف هشت امتیازی تا ژیرونا در صدر جدول و هفت امتیازی با رئال مادرید در رتبه دوم را کاهش بدهد که بازی امشب نیز برای آنها خیلی مهم است. اگر بارسا یک لغزش دیگر هم داشته باشد، امیدها برای کسب قهرمانی لالیگا را کاملا از دست می دهد.

4125