آرزوی سرمربی تاجیکستان؛ در فینال با ایران بازی کنیم!

آرزوی سرمربی تاجیکستان؛ در فینال با ایران بازی کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی– سرمربی تاجیکستان از بازی با ایران در فینال جام ملت‌های آسیا استقبال کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی تاجیکستان شب گذشته موفق شد در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا در ضربات پنالتی امارات را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد.

پتر سگرت سرمربی کروات تاجیکستان که اصالتی آلمانی دارد در پایان این مسابقه از پیروزی تیمش بسیار خوشحال بود و خیلی با حوصله به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اما یکی از بخش‌های مهم و جذاب حرف‌‌های سگرت مربوط به سوال پایانی بود. یک خبرنگار از سگرت پرسید که که آیا دوست دارد تیمش در فینال با ایران، دیگر تیم فارسی‌زبان تورنمنت بازی کند؟

سگرت که انگار منتظر چنین سوالی هم بود گفت: « تیم ملی ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد. تیمی قدرتمند که بسیار خوب است. دوست داریم این آرزو برای بازی با ایران در فینال محقق شود اما هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد

تاجیکستان باید در بازی‌ بعدی‌اش با برنده بازی عراق و اردن روبرو شود. اگر در این بازی هم پیروز شود در نیمه نهایی حریف یکی از تیم‌های استرالیا، عربستان یا کره جنوبی خواهد بود.

اگر در سمت دیگر جدول هم ایران موفق شود با شکست دادن حریفانش به فینال برسد می‌توانیم به محقق شدن آرزوی سرمربی تاجیکستان برای حضور در یک فینال تمام‌فارسی امیدوار باشیم

1359