واکنش گواردیولا به اینکه تا چه زمانی در منچسترسیتی خواهد بود

واکنش گواردیولا به اینکه تا چه زمانی در منچسترسیتی خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا در حال حاضر یکی از موفق ترین سرمربی ها در دنیای فوتبال است به طوری که تیم او در سال 2023 موفق شد پنج جام به دست بیاورد و در سال 2024 میلادی هم مدعی جام های مختلف است.

به گزارش فوتبالی ، منچسترسیتی امروز (چهارشنبه یازدهم بهمن ماه) از ساعت 23 به وقت ایران در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار است که به مصاف برنلی برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت شاگردان پپ گواردیولا چه عملکردی از خودشان نشان می دهند.

گواردیولا در حال حاضر هشت سال است که هدایت منچستر سیتی را بر عهده دارد. او از سال 2016 میلادی سرمربی سیتیزن ها شده است و همچنان به کار خود ادامه می دهد. او به تازگی درباره آینده خود صحبت کرده است.

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی مقابل برنلی گفت:" می‌توانم اعتراف کنم که 8 سال زمان زیادی است، فصل آینده نهمین سال خواهد بود. من باید بازیکنان را ببینم، رفتار آن ها و استانداردهای ما چگونه است، آیا می‌توانیم آن را حفظ کنیم، آیا بازیکنان شما را دنبال می‌کنند، آیا من خسته هستم یا نه، خیلی چیزها درگیر این قضیه است. اما فعلا من خوبم! "

1471