درام ترسناک برای عربستان؛ ادامه اکران ناکامی‌ها در قطر!

درام ترسناک برای عربستان؛ ادامه اکران ناکامی‌ها در قطر!

پایگاه خبری فوتبالی- در چهار دوره اخیر جام ملت‌های آسیا تیم ملی عربستان بدون استثنا ناکام بوده است! 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی عربستان که با 3 عنوان قهرمانی و 3 نایب قهرمانی دومین تیم پرافتخار جام ملت‌های آسیا به شمار می‌آید در 4 دوره اخیر جام ملت‌های آسیا فقط تلخ‌کامی را تجربه کرده و علی‌رغم هزینه‌های نجومی و سرسام‌آور نتوانسته انتظارات را برآورده کند. 

عربستانی‌ها در جام ملت‌های آسیا 2011 و 2015 به شکل عجیب و غریبی حتی نتوانستند از مرحله گروهی بالاتر بیایند و خیلی زود چمدان‌هایشان را بستند و به خانه بازگشتند اما این پایان کار نبود؛ شاهین‌های سبز در دو دوره اخیر جام ملت‌ها که به ترتیب در امارات و قطر برگزار شد هم به توفیق خاصی دست پیدا نکردند و هر دو بار در مرحله 1/8 نهایی یا بهتر است بگوییم در اولین مرحله حذفی مسابقات به ترتیب مغلوب ژاپن و کره جنوبی شدند و به راحتی هرچه تمام‌تر از دور رقابت‌ها کنار رفتند. 

عربستان که بر روی نیمکت خود گران‌ترین سرمربی فوتبال آسیا را دارد باید با مانچینی 28 میلیون دلاری هرچه سریع‌تر به آینده و دوره بعدی جام ملت‌های آسیا و البته جام جهانی پیش رو فکر کند تا بتواند به مانند گذشته روزهای پرافتخاری را تجربه کند.

عربستانی‌ها آخرین بار در جام ملت‌های آسیا 2007 به فینال رسیدند که در آن‌جا یک بر صفر مغلوب عراق شدند؛ فراموش نکنیم از آخرین قهرمانی شاهین‌های سبز در قاره کهن 28 سال می‌گذرد!

 

9098